tisdag 31 mars 2009

Bristol!

Nu har jag kommit hem igen efter nästan 1 vecka i Bristol. Det har varit underbart roligt att få så mycket tid tillsammans med Camilla och hennes familj. Vi har haft tid att bara sitta och prata, ta en långpromenad, gå i affärer, laga mat ihop, slappa i soffan med en kopp te, gå ut och äta mm mm. När vi ses hemma i vanliga fall så har vi ofta bara ett par timmar på oss att hinna med allt, men nu hade vi gott om tid. Bristol är en charmig stad byggd på en massa kullar. Från sitt hus har Camilla och Ben en vidunderlig utsikt över hela staden. Vi har tagit flera långa promenader upp och ner för alla backar. Snälla Camilla lät mig låna hennes kamera eftersom min la av första dagen men det är svårt att fånga utsikten på ett sätt som gör den rättvisa. Men här kommer ändå ett litet collage från mina dagar i Bristol (klicka på bilden för att se den i större format).

För ovanlighetens skull dröjer det inte så länge tills vi ses igen eftersom Camilla, Nils och Sofia kommer till Sverige på lördag.

Lika härligt som det är att vara på semester, lika härligt är det att komma hem igen. Det var underbart mysigt att få krama och pussa på Albin och Oscar i morse när de vaknade. I kväll har vi myst och gosat och Albin har överöst mig med pussar.

5 kommentarer:

underytanjag sa...

Va fint det ser ut och jag gillar verkligen din frisyr! Har precis blivit med page själv fast längre och lugg det orkar jag inte med tyvärr. Men du passar bra i det. Kram!

Taina sa...

Effektiva kvinnor! Ni har ju hunnit med mycket. Underbart kollage.
Är det inte underbart när man får komma hem och krama sina barn. Och de kramar tillbaka. Sååååå mysigt.
Kram

Mia sa...

underytanjag: tack! Ja visst är det skönt med page. Mitt hår har en tendens att bli kortare och kortare varje gång jag går till frisören! Kram!

Taina: Ja vi har verkligen hunnit med en hel del men utan att stressa. Underbart att få krama o pussa på barnen och att få kramar o pussar tillbaka utan att be om det! Kram!

anna of sweden sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det.
Och så måste jag bara säga - vad
snygg du är i håret!

Mia sa...

anna of sweden: Ja vi hade det verkligen mysigt. Jag hade först planer på att ta med Albin till England men jag är glad att jag åkte själv för då hann vi med så mycket mer och fick lite egen tid. Tack, jag trivs väldigt bra i den frisyren, i alla fall när det är nytvättat! kram!