tisdag 24 mars 2009

Bristol!

I morgon åker jag till Bristol för att hälsa på Camilla. Det ska bli otroligt kul att få träffa allihop igen. Ser också fram emot att få se deras fina hus i verkligheten och inte bara i bloggvärlden. Jag stannar ända tills på måndag så vi har gott om tid på oss att prata, shoppa, gå ut och äta, ta promenader mm mm. Med lite tur har våren kommit lite längre i Bristol än vad den har här, speciellt med tanke på att vi hade fått snö i morse. Det kan vi vara utan nu för jag har tänkt shoppa lite vårkläder på min minisemester.

7 kommentarer:

Taina sa...

Nämen, har ni fått snö i Göteborg. NU? Ni som hade vår i helgen. Jag håller tummarna att du får lite mer vår i Bristol så rätta shoppa-vårkläder-känslan infinner sig ;)
Kram!

Mia sa...

Taina: ja det var lite oväntat att se snö när man tittade ut i morse, Det har blåst en kall vind hela dagen så gårdagens vårkänslor försvann snabbt. Jag ska nog hitta den rätta shopping-känslan med eller utan vårväder! :-) Kram!

Annika sa...

Men Mia vad KUL!!!! SÅÅÅ KUL!!!
Hoppas att ni ska få det riktigt råhärligt!!! Är det bara du som åker? Hur länge stannar du?
HAVE fun!!!
HA så kul!!
Plåta mkt...
KRAM och LYCKLIG RESA!!!
Mia, du ligger inte upplänkad på min blogg...Ska genast fixa det...PRONTO!!!!

Emmama sa...

Hurra vad kul, hoppas ni får det supermysigt! :) Njut ordentligt!

Kram!

Mia sa...

Annika: Ja det ska verkligen bli kanon. Det är bara jag som åker. Funderade på att ta med Albin eftersom Nils och han är jämngamla, men med en lång bussresa och längtan att kunna gå ut och äta tillsammans mm så bestämde jag mig för att han får stanna hemma. Jag stannar ända till måndag. Lovar att ta många bilder! Kram!

Emmama: Jag ska njuta varenda sekund! Kram!

Millan sa...

Du ar sa valkommen!! Jag fattar knappat att det ar sant :-). Det har varit riktigt kallt idag sa det ar nog en bra ide att ta med en varm jacka i alla fall.... Hoppas resan gar smidigt i morgon. Vi ses klockan 17! :-). Kram

anna of sweden sa...

Åh, vad roligt. Ha en riktigt trevlig resa och njuuuut!