torsdag 26 mars 2009

Framme!

Forsta hela dagen i Bristol ar snart slut. Resan hit igar gick jattebra, bade flyg och bussar gick i tid och jag valkomnades av Camilla och underbara lilla Sofia nar jag kom fram. I dag har vi tre haft en heldag pa Bristol Mall och shoppat lite. Jag var ute efter en varjacka och varskor men an sa lange ingen lycka. Vi far se om jag hittar nagot pa lordag. I morgon ska vi in till stan och ata lunch med Camillas kollegor och pa kvallen blir det nog en bio. Pa lordagkvall ska Camilla och jag ut och ata med hennes tjejkompisar har och det ska bli jattekul. Nagra av dem har jag traffat tidigare nar vi var har for drygt 4 ar sedan. En trist sak som hande idag ar att kameran gick sonder. Helt plotsligt la den bara av och det gar inte att fa liv i den igen. Jag skulle precis ta en bild pa lilla Sofia. Trist! 

4 kommentarer:

Taina sa...

Tråkigt med kameran :(
Men vad bra att allt har gått bra så här långt. Nu får du dra på dig den rätta vår feelingen så att du hittar jackan samt skorna :)
Kram

Annika sa...

Nej, vad trist med kameran. Ska du köpa en ny i england då? Är det lönsamt, kanske?
MEN det bästa är att ni har roligt!!!
Hoppas att du hittar jackan du vill ha!!!
KRAM!!

Anonym sa...

Synd på Kameran , men Camilla har vål en som du kan låna så vi får lite " update" från ditt besök ;-) Ha en trevlig tid tillsammans kram Mamma

leopardia sa...

Nä, vad trist med kameran! hoppas att det bara är batteriet det är fel på!