lördag 28 mars 2009

Middag, shopping och mms

Om en liten stund ska Camilla och jag aka in till stan for att traffa hennes kompisar och ata lite mat. Vi sags en kort svang igar over lunchen och det ska bli jatteroligt att traffa dem lite langre. I dag tog Camilla, Sofia och jag en promenad in till Bristol centrum och gick i affarer. Vi at en mysig lunch pa Starbucks och fyndade lite klader och skor i olika affarer. I morgon ska vi ta en tur till en park i narheten och sa ska vi folja med Nils pa fodelsedagskalas. 

Jag fick ett valdigt mysigt mms med en filmsnutt idag hemifran. Albin sjong "I ett hus i skogens slut" och dansade lite. Det var underbart gulligt och fick mig att langta hem! Det ar jatteroligt att vara har men det ska ocksa bli mysigt att fa komma hem och krama om mina killar. Jag pratade med Albin o Oscar i telefon for en stund sedan och de berattade att de traffat kossor idag och sett nar de bajsade! Inte illa! :-) 

Det blir inget fredagstema den har veckan, far ta igen det nasta vecka istallet. 

3 kommentarer:

Taina sa...

Vad bra att du nu fyndade lite. Det blev väl en vårjacka nu då? Visst blir det en enorm längtan när man hör sina barn och inte kan röra vid dem :(
Det gör liksom liiite ont i bröstet även om man vet att de har det bra!
Hoppas ni fick en trevlig middag.
Kram

Mia sa...

Taina: Ja lite fynd blev det men tyvarr ingen jacka. Far leta efter det hemma. Ja det ska bli sa mysigt att komma hem i morgon och fa krama o pussa pa mina underbara killar. Aven om det ar skont att komma ivag ibland sa ar det underbart att komma hem med. kram!

Emmama sa...

Svårt att sakna barnen men också MYSIGT att få längta, visst är det? Att märka hur mycket man vill vara tillsammans. Så känner jag nu, att tur att Mwaniki inte var med så jag fick längta ordentligt efter honom och vår vardag. Njut av resten av resan! Kram!