tisdag 14 april 2009

En underbar helg och en underbar 2-åring

Nu är vi tillbaka i verkligheten igen efter en underbar påskhelg i Karlskrona. Vi har kopplat av och njutit i fulla drag av det underbara vädret. Vi har spenderat dagarna utomhus med långpromenader i skogen och cykelturer till lekparken. Mycket lek i mormor och morfars trädgård har det också blivit. Albin har blivit en fena på att gunga på den runda gungan som han kallar det (en rund platta på ett rep) och Oscar har lärt sig blåsa såpbubblor. Vi har träffat min mormor och morfar en hel del och det är alltid lika mysigt. Förutom att vi har firat påsk så har vi även firat Oscars 2-årsdag. Tänk att den underbare lille killen redan är så stor! Lite bilder från en underbar helg.

Vi hittade både blåsippor och vitsippor på vår skogspromenad

En underbar 2-åring

En rolig gunga

Bröderna bus!

Min underbara mormor och morfar

3 kommentarer:

Taina sa...

Grattis lille, eller ska man ska säga store Oscar!
Ni har haft det riktigt mysigt förstår jag. Underbart att få ha kvar sina morföräldrar :)
Kram

Annika sa...

Vilka fina bilder, Mia!!
Vad underbart att du har kvar både mormor och morfar. jag har min mormor kvar och det är en GÅVA!!
Och Oscar 2 år!!! GRATTIS!!!
Kram!!!

Mia sa...

Taina: ja nu har vi två stora killar helt plötsligt. Vad fort det går! jag är så glad att mina morföräldrar finns kvar. Kram!

Annika: Ja det är en gåva att få ha kvar både mormor och morfar. jag har vuxit upp ett par hundra meter från dem och ser fram emot varje besök hos dem. Oscar tackar och bockar för gratulationerna! :-) Kram!