måndag 16 februari 2009

Underbar helg!

Vi har haft en underbar helg! I fredags kväll kom mamma och pappa hit på besök. Vi åt en god middag på kvällen tillsammans med dem, Jens och mammas syster Lill och hennes man Svante som var på genomresa. Mamma och pappa hade med sig underbart fina blommor för att fira mitt nya jobb och Jens hade med sig en flaska champagne. Bjarne hade köpt en jättefin bukett med röda rosor. Tack alla, blommorna doftar underbart och champagnen var mycket god! I lördags åkte Bjarne, Jens och jag runt halva stan och tittade på ny bil. Vi har kommit fram till att det inte funkar med bara en bil. Det blir för o flexibelt. På lördag em var mamma, pappa och Jens på teater med efterföljande middag. Då hade vi en mysig kväll hemma med buskillarna. Vi pysslade, åt god mat och myste med popcorn. I söndags åkte allihop ut till Sisjöns badplats och åkte pulka. Vi hade med oss kaffe, varm choklad och bullar och satt på sjön och fikade. På em åkte Bjarne och jag in till Hagabadet och kopplade av. Jag hade bokat chokladmassage och Bjarne ansiktsbehandling. Innan våra behandlingar simmade vi och satt i relaxavdelningen. Chokladmassagen var väldigt avkopplande och jag doftar nog fortfarande choklad. Bjarne blev len som en barnrumpa i ansiktet!

Oscar myser i pulkan

Morfar är snäll och drar lite

Underbara blommor från mamma och pappa

5 kommentarer:

*jeanette* sa...

Hejsan. jättefina smycken du gör. Gör du namnhalsband på beställning? och isf. vad kostar de?
Ha en fin dag!! :-)

Mia sa...

Jeanette: Hej! Kul att du tycker om halbandet. Jag gör absolut dem på beställning. De kostar runt 250kr beroende på hur många brickor och berlocker du vill ha samt vilken kedja. Om du är intresserad så får du gärna maila mig på mia.darwall@comhem.se. Ha det bra!

Saltistjejen sa...

Oj! Chokladmassage låter spännande! Blev man inte frestad att slicka lite????
;-)
Ni verkar ha haft en underbar helg iallafall!
kram!

Mia sa...

Saltistjejen: Precis min tanke innan jag gick dit att man kanske kan få sig en munsbit! Men jag fick nöja mig med att lukta och det räckte långt!

Anonym sa...

det där med pulka, det är grejer det... jag ska nog leta fram min gamla pulka på föräldrarnas vind, nästa år..