onsdag 11 februari 2009

Äntligen!

Jag har fått nytt jobb! I nästa vecka börjar jag jobba på Banverket som produktionsledare! Så otroligt skönt att det har löst sig och att det blev en tjänst som jag verkligen ville ha. De ringde igår em när jag hade gett upp hoppet om att få några besked den dagen och i morgon ska jag skriva på alla papper. Till en början så blir jag anställd av Poolia och uthyrd till Banverket som konsult, men på sikt så anställs jag förhoppningsvis av Banverket själva. Hurra!

Nu lite bilder från helgen i Karlskrona. Vi hade en mysig helg om man bortser från resan ner och hem.

Morfar läser saga för Albin

Albin hjälper Jens att öppna ett stort paket

Spännande! Det var en ny golfbag!

7 kommentarer:

Millan sa...

AAAAAAAAA stort grattis!!!! Vad roligt!! Jag vill ju ha fler detaljer sa hor av mig imorgon. Puss o kram

Annika sa...

GRATTIS MIA!! GRATTIS!!!
Vilken lättnad för dig, och er alla!
Nu hoppas jag att du ska trivas suerpbra där!
KRAM!!!

Mia sa...

Millan o Annika:Tack så mycket! Det känns såååå skönt! :-) Kram!

Anonym sa...

Gud, va skönt! Många grattiskramar från mig!

Petchie75 sa...

Ett jattegrattis!! Vad kul att du hittade ett nytt jobb sa snabbt! Haller tummarna att det blir ett riktigt kul och intressant jobb. Nar borjar du?
Stor kram

Mia sa...

Maisoui: tack det känns jättebra!

Petra H: tack! Jag började idag redan. Ska försöka hitta lite tid o skriva om det i morgon!

Marianne sa...

Ja, GRATTIS igen! Ska läsa uppåt och se om jag får lite rapporter.

Kram!