fredag 13 februari 2009

Fredagstema: Närmast hjärtat

Så var det fredag igen. Förstår inte vart veckorna tar vägen ibland... Temat för dagen är närmast hjärtat och som alla andra teman i februari så kommer det från Simone. Närmast mitt hjärta ligger så klart min närmsta familj; Bjarne, Albin och Oscar. De är mina underbara och fantastiska pojkar alla tre. Sen har vi resten av min underbara familj; mamma och pappa, Jens, mormor och morfar och Vivianne. Jag skulle kunna räkna upp hela släkten eftersom alla är viktiga för mig men jag hoppas de vet att de finns i mitt hjärta ändå. En del av min underbar familj är på väg hit just nu. Mamma och pappa sitter i bilen på väg upp. Mamma har sportlov nästa vecka och ska vara här och hälsa på då. Ser fram emot både det och helgen när vi får träffa dem båda två. Här kommer ett litet bildkollage på min lilla familj.

Fler fredagsbloggare: Nilla, Simone, Desiree, Annika, Anne, Petra , Millan, Anki, Marianne , Victoria, Cecilia, Leopardia, Strandmamman Jemaya MiaD Lena Erica Marie Saltis LiaMarina Jennie Anna Moster Mjölgumpa Sparkling, Emmama, Taina Christel

Ha en trevlig helg!

10 kommentarer:

Taina sa...

Åh vad skönt att få ha sina föräldrar på besök! Då får ni rå om varandra ordentligt och mysa på Alla Hjärtans Dag! Härligt kollage. Man blir så glad när man tittar på det :)
Ha en trevlig helg.

StrandMamman sa...

De var et fin collage! Ha det så bra tillsammans med släkten, och ha en fin VÄNdag!

Fritt ur hjärtat sa...

Roligt att du vill dela med dig av ditt närmast hjärtat. Å så lika ni är du och din make!!!!'
Här snackar vi giftasutseende.

Mia sa...

Taina: Ja det är såå skönt när mamma o pappa kommer hit. Vi kan luta oss tillbaka och ta det lugnt!

StrandMamman: Tack! Ha en underbar helg du med!

Fritt ur hjärtat: Jag har hört tidigare att jag och Bjarne är lika, att vi har äktenskapstycke eller vad man nu kallar det! :-)

Anne sa...

Vilket jättefint collage! Tycker mycket om smycket som syns, det med dina barns namne på. Väldigt fint.

Millan sa...

Vilket fint bildcollage! De ar sa fina dina killar!! Hoppas ni har en toppenhelg ihop med dina foraldrar ocksa. Just nu ligger du sakert och slappar pa spa och far en massage - lyckost!! :-D
Kram!

Saltistjejen sa...

Jättefint collage tycker jag! Du borde skriva ut detta och rama in! Då har du bilder på dina närmaste! Allt i en bild!
Kramar!

photobyjennie sa...

Fint collage du gjort! Har du tankat ned någon mall?

Tycker mycket om bebis närbilden!!

Mia sa...

Anne: tack så mycket!

Millan: Vi hade en underbar helg och har haft en underbar vecka eftersom mamma fortfarande är här. Lyx!

Saltis: Det var en bra idé. Jag ska nog skriva ut det och ha på min nya arbetsplats!

Photobyjennie: jag pysslade ihop bilderna i Photshop. Vi tog hem en fotograf när Oscar var 6 månader och blev såååå nöjda med bilderna. Kanonduktig kille, både fotografen och Oscar! :-)

Marianne sa...

Du har en så fin familj!

Kram!