tisdag 27 oktober 2009

Uppehåll?

Jag tror jag kommer ta en liten paus med bloggandet. Motivationen och tiden räcker inte till. Jag ska börja på nytt jobb som marknadskommunikatör på Burger Kings huvudkontor på tisdag och mycket av tiden och kraften går just nu åt till att lämna det gamla och förbereda för det nya. I morgon är sista dagen på Banverket och jag vet inte hur jag ska hinna med allt som ska göras. Men det löser sig nog. Jag kommer sakna mina underbara kollegor på Banverket, vi har haft jättekul ihop. Men jag kommer inte sakna mina chefer eller arbetsuppgifter.

Snart kommer mamma hit på besök. Hon har höstlov just nu och passar på att åka hit då. På fredag kommer pappa upp också. Jag ser fram emot att ha en skön och avkopplad helg tillsammans med dem.

Får se när jag kommer tillbaka hit....

5 kommentarer:

Millan sa...

Ja ibland ar det bra med ett uppehall for att fa motivationen tillbaka. Tiden racker ju inte alltid till nar man ska dela den mellan jobb, familjen och ovriga livet (och smyckestillverkning for vissa ;-)). Men jag hoppas snart du ar tillbaks igen. Stor kram

anna of sweden sa...

Hoppas du kommer tillbaka snart!

Men jag förstår dig. Att blogga ska vara roligt, inte stressframkallande.

Jättestort lycka till nu!!!

Kram!

Annika sa...

Jag hoppas också att det blir ett kort uppehåll, men som Anna säger ska det ju vara kul att blogga. Om det blir ett tvång kan man lika gärna låta bli.
KUL med nytt jobb på BK!
NU får du käka burgare :-)
Kram!!

underytanjag sa...

CU! Lycka till på BK!

Taina sa...

Jag hittar dig alltid på FB så helt undan kommer du inte ;)

Kram och lycka till med allt!