måndag 3 augusti 2009

Slut på semestern

Idag är första dagen tillbaka på jobbet efter 4 veckor semester. Är inte det minsta motiverad att jobba och det var inte lätt att komma upp i morse och få iväg barnen till dagis. De har sovit till 8 nästan varje morgon hela semestern och nu var det 06:45 som gällde för väckning. Inga glada miner kan jag säga. Idag hade jag tänkt skriva ett långt inlägg om vad vi har gjort i sommar och visa en massa bilder men det får vänta ett par dagar till. Dels på grund av att vår dator har klappat ihop och är helt död så alla bilder från sommaren går inte att komma åt just nu. Förhoppningsvis går de att rädda dem. Ikväll ska jag packa eftersom jag i morgon (eller på onsdag) tar med mig barnen ner till Karlskrona för en långhelg där. Så det blir inte så mycket dator tid då heller (tur att Bjarne har bärbar dator på jobbet så att vi inte är helt avskärmade från webb-världen!).

Det har varit skönt att inte blogga alls under semestern utan koppla bort det "beroendet" ett tag men nu kliar det lite i fingrarna att börja igen. Men den som väntar på något gott....! :-)

3 kommentarer:

Marianne sa...

Jag förstår att det är segt första dagen på jobbet! Men det är ju skönt att ni får mjukstarta med en långhelg i Karlskrona!

Ha det så skönt där!
Kram!

Emmama sa...

Hoppar forsta veckan tillbaka gick bra och att helgen i Karlkrona blev riktigt harlig.

Kram!

Mia sa...

Marianne: Ja det var underbart skönt att ta en mjukstart. Det ska jag komma ihåg till nästa år! Kram!

Emmama: vi hade en underbar helg med sol och bad varje dag. Perfekt avslutning på semestern! Kram!