torsdag 13 augusti 2009

Sikta högt


Så här högt kan man komma om man bara försöker!

7 kommentarer:

Taina sa...

SUPER coola bilder!!!!

Kramen :D

Mia sa...

Taina: Oj vad snabb du var! :-) Ja det blev riktigt bra bilder om jag får säga det själv. ;-) Kram!

Emmama sa...

ÅÅÅH vad bra bilder! :) Gissar att ni har en studsmatta på gräsmattan? :) Kram, trevlig helg!

Ebba Christina sa...

Hej alla. Fredagstemat "Show and tell" verkar så spännande. Att kommunicera med kvinnor över hela världen ser jag fram emot.
Jag har kommit med genom Marianne "På nya äventyr" och håller nu på att lägga upp er på min lista.
Min adress är http://minbloggebbas.blogspot.com/
må så gott och väl mött i många diskussioner..../Ebba

Anonym sa...

Det kittlar nog lika mycket som på Liseberg, vilka härliga bilder på härliga killar. Högt över taket och högt upp i träden jojo vad ska det bli....;-)) Mormor

Marianne sa...

Aaahhh så härligt! Underbara bilder!

Kram!

Mia sa...

Emmama: vi har ingen studsmatta än men det är nog bara en tidsfråga. På de här bliderna var det pappa Bjarne som hissade upp dem i luften! Kram!

Ebba: välkommen till Fredagstemat!

Mamma: Albin kommer nog bli en liten äventyrare, Oscar däremot tar det lite försiktigare!

Marianne: Ja visst kittlar det i magen! Kram!