tisdag 1 april 2008

Utmaning - bäst och pest

Jag har blivit utmanad av Millan att visa upp vad som är bäst och vad som är pest med vårt hem!

Det jag tycker absolut bäst om med hela huset är läget. Vi har inga grannar på baksidan och en underbar altan i sydväst läge. Det blir många sköna grillkvällar en fin sommar. Inomhus tycker jag bäst om vardagsrummet och köket. Bjarnes kusin hjälpte oss att bygga nischerna i vardagsrummet och det gjorde rummet lite mer spännande. Köket är relativt rymligt och vi har precis satt upp en väggdekoration som blev himla bra om jag får säga det själv! :-) Sämst tycker jag om hallen eftersom den är alldeles för liten och har ont om förvaring. Det blir alltid fullt med kläder och skor överallt.


Huset en fin sommardagUtsikten på baksidan en vintrig dag
Vardagsrummet


Den nya väggdekorationen! Och sist och sämst, hallen.

1 kommentar:

Millan sa...

Ja laget pa ert hus ar verkligen toppen! Det kanns valdigt privat med tanke pa att det ar ett parhus!! Jag gillar verkligen ert storarum dar man kan sitta och kika ut over skogen pa baksidan. Harligt!!
Komiskt nog tycker jag att ni har en jatte stor hall!! Men jag forstar att det blir lite klurigt att skaffa bra forvaringsmobler som gar in under trappan dar. Vi har samma problem i var hall faktiskt!