torsdag 10 april 2008

Full fart

I dag känner jag mig som en dålig bloggare! Det var flera dagar sedan jag skrev något. Ursäkten är att just nu är full fart på jobbet. Jag håller i en konferens med representanter från Volvos återförsäljare som börjar i em och håller på hela kvällen och avslutas i morgon fm. Det ska bli kul men det är en hel del saker som ska på plats!

I morgon kommer Jens hit och hälsar på. Han har fått jobb på Saab och börjar 12/5. Hurra och Grattis! Ska bli jättekul att bo i samma stad igen. Albin kommer bli överlycklig när han förstår att Bobo Jens bor 20 min bort istället för 4 timmar! I går pratade vi om att Jens ska komma och hälsa på snart. Då sprang Albin först till ytterdören och vill öppna för att se om Jens var där. Sen sprang han in till soffan i köket och tittade ut för att se om han kunde se Jens! Som sagt, hans stora idol!

På lördag är det som jag skrivit tidigare dags för kalas för Oscar. Han kommer nog tycka det är lite spännande med alla som kommer och hälsar på. Albin å andra sidan brås på sin mamma och drar sig undan när det blir mycket folk. I alla fall gjorde jag det när jag var liten. Min mamma har sagt att jag ville att mina kalasgäster skulle gå hem när jag hade barnkalas. Det har jag kommit över nu! :-) Här kommer några bilder från 1-årsdagen på en glad Oscar.



2 kommentarer:

Millan sa...

Oscar har verkligen andrat sig utseendemassigt sedan vi sag honom sist. Han har blivit en riktig liten pojk nu!!
Later skoj med kalas! Nils ar nog lite som Albin och drar sig undan nar det blir for mycket folk. Men efter ett tag brukar han tina upp :-).
Det ar helt klart nagot visst med morbroder. Nils stora favorit ar samuel och det ar samma for melvin. Killarna brakar om hans uppmarksamhet nar vi traffas ;-)

Anonym sa...

Hej vännen, vad stor han har blivit o herregud så lik sin bror!!! Här är det fullt ös, jag har blivit kontorschef på jobbet så jag har att göra kan man säga. Tiden går fort o jag har snart jobbat i 2 veckor. Hoppas att allt gått bra på konferensen, men det har det säkert. Kram Emma