fredag 9 januari 2009

Fredagstema förändring

Dagens fredagstema blir ganska så självklart för mig med tanke på min arbetssituation. Det är en förändring som jag absolut inte valt själv och det är frustrerande. Förhoppningsvis kommer den här förändringen att leda till något bättre, men planeringsmänniska som jag är så vill jag gärna veta vad som väntar redan nu. De senaste åren har vi haft en hel del andra förändring i vårt liv. Först köpte vi hus, sen kom Albin efter lång väntan och efter ingen väntan alls kom Oscar till världen. Två underbara små förändringar båda två!

En nyfödd liten förändring som heter Albin.


Och en nyfödd liten förändring som heter Oscar!

Fler fredagsbloggar: Annika, Desirée, Anne, Petra, Millan, Victoria, Anki, Cecilia, Nilla, Simone, Anna, Leopardia, Ingabritt, Strandmamman, Jemayá, Mia, Lena och Erica.

Nu ska vi snart åka till Falkenberg för vår årliga "julfest". Återkommer med rapport!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Ja Mia, jag hoppas också att den ofrivilliga förändringen leder till någonting bra!

Tänk vad små de är när de är nyfödda. Man fattar inte att de kan vara så små, och så fort de växer. De är fortfarande lika söta i alla fall!

Millan sa...

Josses vad pluttiga dina finingar ar pa fotona... jag har redan glomt av att Sofia var sa liten for ingen tid sedan alls... Sa fina foton!!

Ofrivilliga forandringar ar INTE roliga och jag vet precis vad du menar med att vara planeringsmanniska. Om man bara visst att man skulle hitta dromjobbet om sag 6 manader sa skulle man ju kunna leva lyxhustruliv ett tag och njuta av det! Men att inte veta ar frustrerande! Jag haller tummarna for att du snart hittar nagot nytt och ar ocksa helt saker pa att du gor det!!
Stor kram vannen!!

Petchie75 sa...

Nej, negativa förändringar som man inte själv har kontroll över är inte roliga. Hoppas att du hittar något nytt jobb snart!!
SÅ brun du var på första fotot! Eller du kanske är som min mamma, hon är aldrig vinterblek... Jättesöta bilder på dig och de små söta pojkarna iaf.
Kram