torsdag 8 januari 2009

Dåligt med uppdateringar

Det har inte blivit så mycket bloggande den sista tiden. Vi har haft fullt upp med annat, men snart ska det bli ändring på det. Just nu är vår kamera på villovägar men jag ska hämta hem den i morgon.

Det som har hänt sedan vi kom hem är att mamma har varit här och hälsat på. Vi hann med en massa skoj under de dagarna. Bland annat åkte bara hon och jag in till stan och gick på rean i 6 timmar! Lite uppehåll för lunch hemma hos Jens men annars var vi på fötterna hela tiden. I tisdags var vi på kalas hemma hos lille Joel som fyllde 2 år. Det är där kameran blev kvar. I går var Camilla, Ben, Nils och lilla Sofia här och åt lite mat. Det är alltid lika roligt att träffa dem och extra roligt att få gosa med lilla Sofia igen. Jag planerar in en resa för att hälsa på dem i mars och ser verkligen fram emot det.

I morgon ska jag träffa Trygghetsrådet och hoppas att de kan ge lite bra coachning i jobbsökandet. Efter mötet där ska jag luncha med några gamla kollegor som inte heller fick vara kvar på Volvo. Vi får starta en fikaklubb medan vi går hemma!

Sen måste jag nämna att jag fått en utmärelse av Marianne i Kairo. Tusen tack! Jag ska snart skicka vidare denna fina utmärkelse till andra bloggare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till m jobbsökandet. Kändes att det var dags att lämna ett spå efter mig. Skall bli kul att ses på Sofias dop. Kram Malin ( Camillas göteborgs kompis )

Mia sa...

Hej Malin! Kul att du hittat hit! Tyvärr kommer vi inte på dopet, vi ska till Falkenberg i helgen. Hoppas vi ses en annan gång! Kram Mia