torsdag 12 november 2009

Stockholm

I morgon åker Bjarne och jag på en weekend trip till Stockholm. Vi ska hälsa på min kusin Pia och hennes man. Vi åker till Jönköping redan ikväll och mellanlandar hos svärmor där barnen kommer stanna över helgen. Vi har velat fram och tillbaka på om vi skulle ta med oss barnen till Stockholm eller inte men kom till slut fram till att vi behöver en helg för oss själva mer än de behöver en lång bilresa! Våra planer för helgen innefattar promenader genom Gamla Stan, lite shopping, god mat och framförallt trevligt sällskap. Hoppas alla får en bra helg!


6 kommentarer:

Millan sa...

Ah vad mysigt!! Hoppas ni far en jatte rolig helg och halsa Pia sa gott!!
Jag har inte varit i stockholm sedan vi var dar och satt husvakt ihop :-). Maste aka dig med Ben nagon gang. Kram

Taina sa...

Låter som en bra lösning, dvs låta barnen slippa bilfärden och mysa med farföräldrar! Sedan är det ju så viktigt med denna vuxentid som ibland kan kännas som bortblåst när man har småbarn. Hoppas ni får det riktigt mysigt nu!

Kramar

underytanjag sa...

Åh, ha det så gott!!

Anna sa...

Hoppas ni får en härlig helg i "min" stad ;-)

Emmama sa...

Är tillbaka från en liten paus från både min och andras bloggar. Skönt att vara tillbaka. Hurra för att du bestämt dig för att blogga lite grann. Er fondvägg är superfin och nu blev jag sugen på att köpa Mora Träsk DVD till Gustav i julklapp. Kram!

Mia sa...

Tack alla! Vi hade en härlig helg med massor med avkoppling! =)