fredag 16 januari 2009

Fredagstema: Längst ner...

Dagens inlägg i fredagstemat blir inlägg nummer 100 på min blogg! Grattis till den! :-) Har varken tid eller ork att lägga ner så mycket arbete på temat den här gången så det får illustreras av bilder.

Så här ser det ut i popcornskålen innan fredagsmys med buspojkarna.

Så här ser det ut längst ner i popcornskålen efter lite fredagsmys. Det är bara Bjarne som tycker om att äta de stenhårda o-poppade kornen längst ner i skålen.

Fler fredagsbloggare: Annika, Desirée, Anne, Petra, Millan, Victoria, Anki, Cecilia, Nilla, Simone, Anna, Leopardia, Ingabritt, Strandmamman, Jemayá, Mia, Lena, Erica, Saltis, Lia, Marina, Jennie

Hoppas alla får en trevlig helg!

5 kommentarer:

StrandMamman sa...

Man behöver inte alltid tänka så mycket för att få ihop det! Du lyckades bra med popcornskålen! Här har vi också haft fredagsmys, för mat från McD och sen glass. Ha en skönt veckoslut!

StrandMamman sa...

Ha ETT skönt veckoslut menade jag förstås!

Millan sa...

Grattis till inlagg nr 100!! Jag ar sa glad att du skriver!! Appropa smyckena nedan sa diskuterade vi dem har i helgen. Flera av kompisarna har har sett smycket du gjorde till mig on ar intresserade av att bestalla!! Viveca gillade forresten det du gjorde at henne ocksa jatte mycket! Jag har flera ideer pa smycken jag vill bestalla! kram

Marianne sa...

Titta, fler smyckebeställare! Om inte annat så en bra extrainkomst!

GRATTIS till 100!

Det var väl en bra tolkning, tycker jag.

Annika sa...

DET där var ju superfyndigt!!
JÄTTEBRA!!